Thursday, April 14, 2011

YA ALLAH , YA TUHAN AKU !

YA ALLAH , aku tk tahan sngat dgn semua ini . apa lagi YA ALLAH ? mcm-2 sngat yg aku kna hadapi , tpi tiada satu orang pown yang tahu ! demi Allah smua yg kau berikan trlalu berat tuhan ! macam mana aku nak hadapi dia orang dengan keadaan macam ini ? aku tahu aku tak cantek + pandai and semua laa . aku cuma nak kau bagi laa aku seorang kawan yg betol-2 memahami aku , menyayangi aku . buat masa ini aku dah berjanji pada diri aku yang aku tidak akan pikir psal perasaan lagi ! insyaAllah , aku boleh untuk lupakan siapa yang pernah ada dalam hati aku , syifa kau kena ingat janji kau . ini tidak , pantang tengak lelaki yg alim + baik sikit mesti nak usha . alaa , apa boleh buat ? dah itu habit aku . HEHEHHHE . okey laaa . entry kali ini pendek sahaja . aku tengah tenat + demam + takdak suara + demam + selsema .  aku pernah dengar orang ckap klau kita sakit maknanyaa ALLAH sayangkan kita . syukur alhamdulillah klau betol ! okeyhh laa , aku nak pergi jumpa doctor ini /

assalamualaikum , nitess !
dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment