Tuesday, April 12, 2011

assalamualaikum , apa khabar korang ? msti sihat punya kann ? AMIN ! aku tk shat . demam , batuk , selsema nd tak da suara ! hihihi pdan muka kaw syifa , sapa sruh mnum ais kann ? suka sngat mnum ais , kan dh sakit ! kan dah tk pergi skolah hari ini ! act , dlam sakit-2 pown aku pg TESCO smalam dgn abg nd adk aku . beli brang kedai nd rumah . beli brang skit jerk ! taw brapa total ? RM 136 ! bapak ahh trkejut abg aku . hahhaa . SUMPAH brang skit sngt . tapa laaa  guna dwet mak aku . no hall laa . heheh . sbelom pg tesco aku dh set dh nak beli apa . shawl nd novel ! tapi satu pown aku tk beli , sbb abg aku dh mrah , mhal sngat . huhuhu , sedeyh jgak . tpi tapa , weekend neyhh , aku nak ajk abg ng adk aku pg CS @ VM ! ktorang nk tgak NEVER SAY NEVER nd beli apa yg aku nak laa . hahaha . bestnyaa ! tk sabr laaa .

bberapa hari yg lepas aku ada laaa bkak blog cerita hanafauzann . dia ada crita psal fatin liyana cantek + hot + segala ! sbelom neyh aku bkan pnah pown tahu psal Fatin liyana neyhh , mmg tk pnah tahu pown . ttiba ada serangan elektrik sruh aku tkan link tuhh . hahahahah . apa lagi ? aku tkan laaa . tgak-2 pehhhh , bapak cantek girl neyhh ! smua tips nd crita dia aku bca ! mmg mnarik , dia pnya Followers (20169) ! pehh , tk pnah kott aku tgak memana blog yg followers dia bnyak tuhhh . mmg gempak laa kan ? bg aku laa . bagi korang mybe pnah dh ! sooo , just SHUT UP laa . hahhahaXD jhat aku !

smalam sbelom pg tesco abg aku ada ckap -MAK CIK-2 dkat kedai mak aku tuhh dok kutuk aku psal aku suka abg POLIS yg nsem tuhh ! whattheefishhh sayngg ! dah laa just kerja dkat kedai mak aku , then nak kutuk aku segala bagai duhhh . kau igt aku kesah ? naty lpas aku hbis SPM , mmg aku akn amk alih kedai tuhh nd majukan lg . soo , tgak laa apa aku akn buat . silap-2 buang korang kerja kott ! SUMPAH bengang ! tapa syifa . klau kau nak nmpak sentiasa muda kena laaa sentiasa brsabar nd snyum ajaa !
satu lg crita msa aku dkat TESCO . korang thu kan abg aku bekas bdak skolah yg aku skolah skrang neyh ? (pham kee aku ckap) *buat-2 pham laaa :DD aku tnya laa abg aku

aku : apit , hg knal dak sorang laki neyhh , bdak PPN , tinggi-2 . bila dia pkai baju KRS mmg nsem gilaaa !
dia : hg neyh tk hbis-2 dgn lelaki nsem . pantang tgak ! *nada mnganjeng !
aku : alaa , tnyaa jaaa :P

slepas hbis prbualan tuhh , ttiba sorang laki nsem berbaju merah yg tinggi dri aku lalu duhh ! aku tgak laaa mcm knal ! tgak-2 mmg knal ! korang tahu siapa ? laki yg aku crita dkat abg aku tuhh laaa ! hahahahahahah .
tpi aku buat bodoh jee . naty abg aku tgak malu pulokk . dia nsem sgnt ! hahahha . THE END !


p/s : first aku msok skolah tuh , aku dh jnji pda dri aku yg aku tk kan tgak memana lelaki ponn ! aku hnya akn pikir belajar jeee !

P/S : dlam prancangan , aku nak ltak crita yg direka oleh aku sendiri dlam BLOG neyhh ! soo , sila laahh baca nanti :DD

p/S : aku akn DELETE entry yg mana-2 aku pikir BODOH sngat ! kekekke :DD
dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment