Saturday, January 22, 2011

s o o s w e e t

assalamualaikum , apa kabaar ? mood aku hari ini agak baik laa . ahahhaha . tdi waktu tgah hari kenn , aku ddok sorang-2 . ttibaa rasa nakk bukak FB . bilaa dah bukak , tkan laa HOME ! kluar laa smua status bagai . aku tgak ada couple neyhh sdang brkomen antara satu sma lain , sweet gilakkk ! ahahahhahhaha . aku tgak dorang mmg pdan antara satu sama lain . hensem+cantek+pndai+bodoh ! ahahahahha . ambek hang ! kena bodoh skali , eyhh , syifa apa neyhh ? bodoh-2 segalaaa . jgn ckap bodoh , naty jdi btol , baruu tahu kenn ? lpas tgak dorang tuhh bkomen-romen smua , ahahahahaha *lucah sbentar seyhh :) . aku bolehh agak yg CINTA ITU BUTA . apa kburukan psangan dorang pown , bolehh buat dek  jeee . ahahahahha . dah laaa , takk mo crita pnjang , aku doakn korang happy eyhh :D
dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment