Saturday, January 22, 2011

rindu korang smuaa lahh !

assalamualaikumm , slamat pagi ! yeahh , hari ini aku tdak mnghadirkan diri ke sekolah  . ahahaha . pdan muka korang kenn . takk dpat jmpa aku , aku pown mmg mlas nakk jmpa korang XD . sbb apa aku takk dtang skolah ? sbb , aku takk siap essay englishh . pdan muka teacher . msti rmai yg takk hntar pnyaa . aahahhaah . siapa sruh bg essay katt kitaorang tnpa soalan ? bg essay ntah apa-2 jerkk :p . dah-2 , aku nakk story neyh .

smalam kenn , aku pnya laa bt essay english tuhh smpai pkol 1230 . malangnyaa , 1ayat pown takk dpat kluar , *ksian hg syifa , apa laa nsib aku kenn ? ahhahahah XD . dah dkat pkol 1 , aku kmas naik ats , bila dahh msok bilik jerkk , makk aiii . terkejut dhoo , ada lipass , waaa ~ aku kenn tkot lpas . lpas kmas bku smua . trus lari tdo bilik makk aku . ehehhehe :D *ank mnja XD . lpas tuhh , aku tggu laa akak aku naik , nakk tdo skali . lmbatnyaaa dia naik . smbil tggu tuhh aku belek msg nfon aku smuaa . msg ada  4000 . aku tkann msg lma-2 , trjumpa msg aku n kwan-2 trsayang . alia , fatin , yana , ASMA , amir , syamilah , fariduann , aidil , farahin , najla , hana , EMYLIA , luna , edin , ayun ! aku nages seyhh sbb trlalu rndukan dorang ! gilaa ! lpas dpat resault trus tak salu msg ng dorang , mg takk msg lngsung laa . klau msg pown , skali-dua jee . :(( . rndunyaaa dkat smua . bilaa laa kitaa nakk jmpa kenn ? dah laa , bilaa aku post jerkk , msti crita sdeyhh . bye-2 . nakk buat jadual brtugas class pnya :D
dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment