Thursday, March 17, 2011

HANJENG !

assalamualaikum , sory korang kalau WALL dkat FB aku tk bals . SUMPAH tadak mood ! nak taw sbb apa ? klau hg tak mau taw , aku tak kesah nokk . blog aku , suka hti pakwe aku laaaaaa ! hahhah , agak ksar . tpi apa aku kesah nokk ?  lantk laaaaaaa . okeyhh , mcm neyhh crita dia . smalam nd hri ini , ada dua org makluk ALLAH dtg nd tido ddkat rumah aku ! act , aku tk ksah . dua org yg aku mksudkan tuhh pmpuan , mak nd ank . nma tak trgamak nk ckp . klau nak tahu ASK MY SELF ! act , ank dia neyhh CURI brang aku doe !!! nd duit aku skali ! klau korang PANAS tk ? SUMPAH aku panas , brang yg dia curi tuhh PIN aku . 6biji weyhh ! baru beli doe ! mula-2 aku bsing , lpas dh tade org nak mngaku , trus aku selongkar beg diaa . tgak-2 ada seyhhh . trus aku amk balik !! korang pnah dgar kan ? bhawa klau brang kpunyaan kita dicuri org , nd kita pasti itu brng kita , kita bleh amk balik !! so , aku amk laaaaaa . lpas bnda tuhh hlang . aku msg my mom . kbetulan dia ada dkat kedai , trpaksa text bgtau dia laaaaaaaa . takan nak diam jehh . then , ibu blas ckap 'periksa brg lain' mybe hlang , soo . aku priksa purse aku . smalam , aku ada bkak purse , chek kot-2 hlang . tgak tk pown . still ada 4keping rm50 nd 9kping rm1 nd 1kping rm5 .  ttiba aku chek tdi tggal 3kpng jee rm50 ! trkejut laaaa . rm50 hlang . BABI , BUTUH , SETAN smua kluar dri mulut aku . sapa tk geram weyhhh ? aku sbar jakkk . aku tk bsing . aku diam jakk . tak gtaw sesiapa kcuali my mom . mak aku bsing laaa . tpi balek tuhh diaa bt bodh jgak . kbetulan hari ini DUA org makluk ALLAh tuhh balik rumah dorang , soo , ktorang layan elok laaa , then , bila dorang dh balik . mak aku crita mcm-2 laa psal diaorang yg aku tak taw . lpas aku taw . rsa ksian pulak . dorang MISKI*  hahaaha . agak bedekak dohh dgar mak aku cakap , bergaya mcm ank dato' dohh dorang tuhh !! . hahahaa . sosobsob ! aku nd ibu sepakat nk send msg dkat pmpuan yg curi duit aku tuhh , tdi jgak aku send . dlam pkol 8mlam . smpai skarang 9.45 dia tk blas pon . badak sembu eyhh hg pmpuan ? sumpah aku mnyesal anggap hg adk aku !! dsar penakot tk blas text aku !





p/s ; sory klau ksar taw , sy geram gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !


dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment