Tuesday, March 29, 2011

astaghfirullahhalazim

assalamualaikum , sory taw klau kauorang bukak BLOG aku neyhh tak dpat sbab diPRIVATE kan . sekarang neyhh , tetiba bnyak pulokk stalkers . soo , lpas beberapa jam aku post entry . trus aku privatekann . sorry yee . okeyhh ! dah tutup crita psal tuhh . hari ini nd sbelom-2 neyhh dah kecoh kan pasal JASMINE yg dok kutuk-2 NABI MUHAMMAD S.A.W . idola aku tuhh !  tdi kan aku EMO gilaa ! ntah knpa pown tak tahu . mybe sebab tension dkat skolah ! balik kpada crita tdi , aku pown ada dlam 10 comments kot yg aku coment dkat status minah tuhh ! hahah . nak tgak kee mna FB dia ? JASMINE SLALU HAPPY .
aku pikir-2 balik tdi , betol jgak . knpa laaa kita sbagai umat islam pg kutuk-mengutuk bnda tuhh ? salah tndakan kita tuhh . spatutnyaa kita sembahyang , buat apa yg Allah suruh . BUKTIKAN bhawa ISLAM ialah agama yang suci ! tiada taik-2 segala ! tpi , apa yg aku tgak , mmg diaorang mmpertahankan agama ISLAM , tpi klau tak solat nd tutup aurat ada gunakah kutuk smua tuhh ? samalaa kita dgn dia kalau tdak mlaksanakan tuntutan agama ISLAM , wlaupun kita mempertahankan NABI MUHAMMAD S.A.W !

p/s : aku bukanlaa nak buat-2 alim @ apa . tapi sbagai umat islam aku berperanan juga untuk menegur umat ISLAM yg lain :)))


dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment