Friday, January 21, 2011

haris !

Cute Kawaii Pictures, Images and Photos 

assalamualaikum . lmbatnyaa aku UPDATE blog malam neyhh , dah pkol 11lbeyhh daa , weyhh , PENAT siall kat kdai tdi , gedik-2 nak tlong ibu sgt . ambek kau . rmai gilaa . ahaahha . takk ksah laa , jnji aku dpat beli brang tdi , bpak lega hati neyhh :D

msa dkat kdai tadi , wktu ptang . dlam pkol 5lbeyhh , aku tgah buat kerja kenn , ttibaa aku pndang kiri nakk ckap ng Kak Syadah , pehh , tgak-2 ada haris dkat dpan Kak Syadah , sial laa dia tuhh . malu gilaa aku ! knpaa dia dtang lagi weyhh ? aku dahh cubaa lupakan dia . tpi tgak dia dtang tdi . pehhh , bengkak hati aku dohh ! terkejut berok aku dbuatnyaa . takk tahu knpaa . lpas dia balik jehh , trus aku snyum ! sampai kakak tuhh tgak aku pown pelik , yelaa . snyum sorang-2 . takk ke GILA ? aahhhaha . apa laa nak jadi aku neyhh ? kann dia dah ada gf smua . jgn igat dia lagi laa . tpi , aku tahu dia dtang tdi tuhh pown , dia takk tahu aku ada . kalau dia tahu aku ada , SUMPAH ! msti dia takk datng kenn ? lantak awak laa abang haris oooi .. ada aku kesah ? :P ahahahhaha .

dah-2 , aku takk nak smakkan blog aku dgn nama dia yg takk brmakna dlam hdup aku . nakk crita neyhh , smalam kenn , aku tgak TV dgn ibu , tpi msa tuhh ibu tgah SKYPE dgn abh , eyhh , siapa-2 yg ada skype . add laa aku , SYIFA.INSYIRAH :) , lpas tuhh kenn , aku trsnyum kat makk aku . trus dia ckap 'cipa/syifa kalau snyum , CANTEK . hambek kaw ! ahahahhahha . bedekak aku tawuk ? aku diam trus laaa *malu ! :P ahahahahhaa . *eceyhh , perasann sial ! ahahahhh ,
dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment