Wednesday, January 19, 2011

BERCERAI

assalamualaikum , selamat malam kau orang smuaa . mlam neyhh , aku nak kongsi skit cerita aku tentang BERCERAI , aku tgak skarang neyhh ramai sgt orang yg dh bercerai , aku tgak mak bpak kwan-2 aku bnyak yg bercerai , kesian doe tgak dia orang . hdup jadi kucar-kacir ,

okeyhh , yg trbaru neyhh kwan sekelas aku. mak bpak dy dah brcerai msa form2 , skrang form4 , ksian gilaa laa aku tgak dy , dy slalu crita dkat aku . walaupun bkak kwan baik laa . sbagai kawan sekelas aku pown dgar je laa . sedeyhh taw takk aku dgar dy critaa . dy ckap bpak dy takk pnah pdulikan dy , lpas mak bpak dy brcerai trus bpak dy takk bg duit satu shen pown , apa pnyaa bpak laa kann ? KEJAM amat ! pastuhh plak , bapak dy amk smua adk dy tggal skali , MASHA-ALLAH . ksian mak dy , knaa tuduh mcm-2 laa .


sdeyhh gilaa taukk ? aku rsa brtuah sgt-2 sbb aku bhagia dgn family aku segalaa ! biaa laa tadak BF pown , aku takesahh , bndaa tuhh smua akn tnjuk kitaa ke-arh yg tdak baik , bukannya baik , tpi bilaa dh ada tuhh , nakk bt mcm mnaa . just BERINGAT je laa :D . smbong crita balik , bilaa mak bapak dh brcerai , msti laa ank tension . bilaa ank tension msti laa dy nak ada teman brborak @ mluahkan prasaan . kau orang tahu kenn siapa ? msti laa BOYPRIEND depaa ! hurm , lpas dh crita dkat BF dia orang , msti laa BF tuhh amk ksempatan , bt mcm-2 . takk pown hasut . pehhh , sbb tuhh laa bnyak sgt pmpuan mngandung skrang neyhh , eyhh ! takot seyhh , YA ALLAH lindungilah hmba :D


dah baca sila LIKE , thankss ♥

0 comments:

Post a Comment